niedziela, 5 sierpnia 2012

Handmade

Cześć wszystkim!

Jak wam mijają wakacje? przyznam się, że mi strasznie nudno i powolnie. Ostatnio siedząc i zanudzając się na śmierć przeglądałam Internet. Znalazłam dużo świetnych pomysłów na DIY i handmade. Głównie na biżuterię.
I tu pojawia się problem, gdyż nigdy w życiu nie robiłam samodzielnie jakiejkolwiek biżuterii.
Wiem, że znaczna ilość blogerek preferuję i uprawia tego rodzaju hobby.
Tu pojawia się właśnie do tej części pytanie.
Mogłybyście mi coś poradzić jak zacząć? Co będzie mi potrzebne do wyrabiania biżuterii?
I co najważniejsze.. JAK SIĘ DO TEGO ZABRAĆ???
Liczę kochane na waszą pomoc. Będę naprawdę nieopisanie wdzięczna jeśli poradzicie mi coś.

;)

16 komentarzy:

  1. Ja ostatnio zabrałam się za hand made i bransoletki a pomysły biorę ze strony zszywka.pl . A jeśli chodzi o rady to po prostu stopniowo zwiększaj poziom trudności tego co robisz:) na początek polecam np http://zszywka.pl/p/naszyjnik-quotlovequot-624574.html

    Nie takie trudne a kultowe!

    Polecam i mam nadzieje ze pomogłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz dla zabicia nudy, siedzę i kończę haftować obrazy :)
    Biżuterię również robię. Na dobry początek musisz zaopatrzyć się w bigle, drut, cążki do biżuterii za równo do cięcia drutu jak i do wyginania. Polecam z tej serii
    http://www.lunea.pl/cazki-przecinaki-do-bizuterii/1049-Cazki-boczne.html
    koraliki i dużo cierpliwości :)
    z czasem będziesz sama dochodziła do tego co jest niezbędne do tworzenia biżu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *dla zabicia czasu :P

      Usuń
    2. W aż tyle rzeczy?? ;D Miałam nadzieję, że mniej tego będzie.;D Przez te całe wakacje jakoś na nic nie mam wystarczająco motywacji.. Za haft też kiedyś się chciałam wziąć ale to mi nie podchodzi:D

      Usuń
    3. Ja uwielbiam w hafcie najbardziej to jak już kończę obraz, wiem wtedy, że odwaliłam kawał naprawdę dobrej roboty :)
      Już mogę się pochwalić, że parę obrazów mam za sobą :)
      To jeszcze nie jest dużo, powiem Ci szczerze, że to jest dopiero kropelka w morzu potrzeb do tworzenia biżuterii. Jest tyle tych pierdółek, które z czasem będziesz odkrywała, a później sama się zdziwisz, że to wszystko ogarniasz :)

      Usuń
    4. Zazdroszcze ludziom cierpliwości i wytrwałości w takich zajęciach. Ja mam z reguły słomiany zapał więc rzadko co z tego wychodzi.:D

      Usuń
    5. Mi też parę obrazów udalo się skońvczyć... ale już od jakiegoś czasu nie mam czasu ;p i niestety wszelkie hand made leży i kwiczy u mnie...

      Usuń
  3. A może akurat tym razem będzie inaczej i odkryjesz swój wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bym się cieszyła z tego.:D Sama chciała bym w końcu znaleźć ten swój talent bo jak na razie to go nie widać.;D

      Usuń
  4. a co do tresek:
    to się ciesz że swoich włosów masz wystarczająco, bo założe się że jak byś miała problem z włosami to też byś sie czepiała każdej pomocy i ratunku

    OdpowiedzUsuń
  5. Też sama dopiero wchodzę w robienie , ale częściej ciuchy itp.
    Pozdrawiam
    http://trendy-dummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie cudeńka ręcznie robione :) jak znajdę jakąś instrukcje na robienie biżuterii to chętnie Ci podeślę linka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiana zasad konkursu. Potrzebna jest jeszcze odpowiedź na pytanie konkursowe. Przepraszam za zamieszanie ;)
    http://damska-kosmetyczka.blogspot.com/2012/08/powitalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kilka lat temu zafascynowałem się sztuką szablonu.Miałem długą przerwę ale zamierzam reaktywować tą pasję.Fakt, jest trochę roboty.Stworzyć projekt w programie komputerowym lub odręcznie,wyciąć skalpelem a następnie prysnąć na ścianie,na dykcie,na szafie,na rowerze itp. Nie ma ograniczeń.Czasochłonne i wymaga nieco cierpliwości oraz dokładności ale czasami dla efektu warto.W linku masz przykład co można wyczarować.Oczywiście jak i w przypadku biżuterii warto zacząć od prostszych rzeczy i z czasem będzie coraz lepiej.Ale trzeba to polubić bo jednak sporo czasu to zajmuje.

    http://www.flickr.com/photos/c215/

    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za życzenia:)
    kiedyś chciałam wziąć się za robienie kolczyków, nawet oglądałam półprodukty ale jakoś przemyślałam sprawę i zrezygnowałam.. ostatnio bardzo spodobały mi się pierścionki, które maluje się lakierem do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie czasu i skomentowanie tej notki.


PS. Jeśli zaobserwujesz powiadom mnie o tym, żebym mogla się odwdzięczyć!;)