czwartek, 9 sierpnia 2012

Znalazłam.

Cześć.

Już dłuższy czas nie pisałam ale było to spowodowane brakiem czasu. Nie miałam natchnienia ani pomyslu na kolejną notkę. Poza tym zachciało mi się małego remontu w mieszkaniu..Sami wiecie jak jest z remontami. Coś wymienimy a później okazuję się, że trzeba jeszcze wymienić następną i następna rzecz..masakra.
Buszowałam sobie troszkę po Internecie i zobaczcie sami co znalazłam.:)


Zakochałam się w tej sukni.<3
Musi być moja!.:D Szczególnie przypadły mi do gustu te warstwy.jestem wniebowzięta że jest ich aż tyle!:) 
I oczywiście ta kokarda. I LOVE IT!:)

Co o niej myślicie?:)

19 komentarzy:

  1. jak mam być szczera to nie podoba mi się. Na ślub moim zdaniem w ogóle się nie nadaję jest taka nijaka. I jak dla mnie nie bardzo wygląda jak suknia ślubna, bardziej sukieneczka do zdjęć. Oczywiście to moje zdanie więc bez obrazy :) ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba taki tył. Oczywiście z przodu bym wolała żeby była jakoś ozdobiona. Niestety nie znalazlam zdjęcia przodu więc nie mam pojęcia jaka jest. Ale jeśli juz bym miała projektować swoją wymarzona to napewno była by o takim kroju plus oczywiście zdobienia na końcu każdej warstwy i z przodu.:)
      Każdy ma inny gust więc absolutnie nie dotknęła mnie Twoja opinia.:)

      Usuń
    2. cieszę się bo absolutnie nie chodziło mi o to, żeby Cię urazić :)

      Usuń
    3. Całe szczęście, że każdy ma inny gust bo chyba nie zniosła bym gdyby ktoś chodzil tak samo ubrany jak ja.;D

      Usuń
  2. Kochana nie wiem czy widziałaś, ale udało Ci się
    http://dieta-surowa.blogspot.com/2012/08/i-po-rozdaniu.html

    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czaaad!;D udalo się:D Nie wierzę;D
      Dzięki za info:*

      Usuń
    2. cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
    3. Znając moje szczęście to przegapiła bym wyniki.;D

      Usuń
    4. Dobrze, że ja jestem czujna jak tylko widzę wyniki to wchodzę i sprawdzam. A jak weszłam tutaj i zobaczyłam Twój nick to daję słowo miałam tak ogromnego banana na buzi. Wiem, że bardzo chciałaś wygrać :) Musisz się koniecznie pochwalić nagrodą :)

      Usuń
    5. Nawet nie wyobrażasz sobie mojego uśmiechu.:D
      Swoją drogą to juz przestałam wierzyć, że cokolwiek wygram. Zawsze tylko marnowalam swoje "losy" od kad pamiętam.;D

      Usuń
    6. Oj no troszkę wyobrażam :)
      pamiętam jaki ja miałam jak pierwszy raz wygrałam :D
      nie do opisania co nie? :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba :) Szkoda, że ja już jestem 5 lat po ślubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to teraz czas namówić chłopaka na zgięcie kolanka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna :) planujesz ''coś'' w najbliższym czasie?? :) Pochwal się, jeśli można wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie czasu i skomentowanie tej notki.


PS. Jeśli zaobserwujesz powiadom mnie o tym, żebym mogla się odwdzięczyć!;)