środa, 18 lipca 2012

Paznokcie

Cześć.

Jak w tytule posta możecie zauważyć będzie on o paznokciach. A konkretniej to o moich paznokciach.:)
Przez dłuższy czas borykałam się z okropną łamliwościa i rozdwajaniem się paznokci, jednak natrafiłam na dośc tanią i bardzo dobrą odżywkę.

I dzięki Bogu, że wpadla mi w ręce, ponieważ inaczej musiała bym chyba poratować się żelowymi paznokciami, a słyszałam, że się paznokcie po nich niszczą. Możecie zauważyć na zdjęciu powyżej ile już użyłam odżywki. Moje paznokcie odżyły i mają się całkiem dobrze.:)

Nie zapuszczam już długich szponów, żeby nie psuć ich kondycji i utrzymuję je w średniej długości.
 Tak wyglądają dzisiaj:
Niestety nie posiadam zdjęć porównawczych ale uwieżcie, że wyglądały okropnie.
Ten mani wykonałam na szybko.Składa się tylko i wyłącznie z niebieskiego i różowego lakieru. A ozdoby zrobiłam za pomocą wykałaczki i czarnego i złotego lakieru. NIestety nie zafundowałam sobie jeszcze profesjonalnego sprzętu do zdobienia paznokci i jak na razie uważam, że jest on mi zbędnym wydatkiem.
Jak wam się podoba?
Możecie przy okazji zobaczyć mój pierścionek zaręczynowy.:)

Trzymajcie się.:)

26 komentarzy:

  1. śliczny pierścionek :)
    paznokcie też bardzo ładne, zdolniacha z Ciebie

    zapraszam do siebie jestem nowa w blogowym świecie i próbuję go trochę rozkręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że zauważyłam :)
    dlatego też napisałam, zawsze jakoś tak raźniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi pomogła odżywka z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam S.O.S., ale ponoć wszystkie są świetne :)

      Usuń
  4. ja też raczej nie mam zadatków na jak to fajnie nazwałaś elitarną blogerkę :P
    ale to nic, najważniejsza jest zabawa. Ja na razie nie wiem o czym pisać i wymyślam jakieś głupoty, myślę, że z dnia na dzień będzie tylko lepiej :P
    również trzymam kciuki za Ciebie :)
    Tak po za tym Amanda jestem, i bardzo miło Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że odratowala Twoje paznokcie. Ja nie stosowałam żadnej odżywki. Lykalam żelazo w tabletkach. Też super zadziałało.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow piekne te paznokcie , także obserwuje i pzodrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne pazurki :) ja obgryzam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny pierścionek :) i ciekawy wzorek na paznokciach, widać, że są już w dobrym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z tą farbą właśnie o to chodzi :) że jest tania i ma straszny kolor na obrazku, a wychodzi podobno bardzo ładnie :) ! Żaden siwy efekt tylko ciepły blond :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great Nail Design ,looks gorgeous! Love it :)
    i´m a new Follower

    Lovely Greetings ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny manicure! (i pierścionek również:)). Ja musiałam obciąć kilka dni temu swoje długie paznokcie, ponieważ dwa mi się złamały i teraz czeka je regeneracja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie jestem na etapie poszukiwania idealnej odżywki. Jak ją gdzieś spotkam to myślę, że kupię :) Pierścionek zaręczynowy bardzo ładny.
    Obserwuję :) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. dobre są też odżywki z eveline, miałam straszne paznokcie, a teraz są mocne, nie rozdwajają się i szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny pierścionek i paznokcie:) moje niestety są w straaaasznym stanie:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mani na szybko!!! O łał! Też chcę robić takie ładne na szybko! :-) Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny wzorek ! a pierscionek bardzo mi sie pdooba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wzorek i ładny ten pierścionek :)

    Jeśli jesteś zainteresowana obserwacją to zapraszam do siebie, na pewno się odwdzięczę ;>
    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :)
    ładny wzorek :)
    zapraszam do mnie: http://yougivemehappinesss.blogspot.com/

    zaobserwujesz? odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniały wzorek:) pazurki bardzo mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful!!! I'm a new follower!!!
    Follow me if you like...
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze tydzień lub dwa i odrosty zwalczam :) Na pewno zdjęcia się ukażą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://yougivemehappinesss.blogspot.com/2012/07/rozdanie_20.html zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podziwiam Twoją cierpliwość! efekt jest uroczy:) obserwuje , pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie czasu i skomentowanie tej notki.


PS. Jeśli zaobserwujesz powiadom mnie o tym, żebym mogla się odwdzięczyć!;)